[Csaladtortenet 2] Budai Királyi Egyetemi Főgymnasium 1863/64

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 5., H, 23:54:26 CEST

Kedves Sándor!
Mivel a gimnázium 8 osztályos volt, elvileg kb. 10 éves korukban
kerülhettek az első osztályba, de nem tudom, mik voltak a felvételi
követelmények és milyen szigorúak voltak a korhatárok.
Esetleg maga a gimnázium tud rá választ adni.
Itt van a gimnázium honlapján az iskola története is:
http://egyetemi.hu/index.php?oldal=iskolatortenet
Üdv,
Anna