[Csaladtortenet 2] Kérdés- kinek van igaza?

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2020. Okt. 6., K, 16:02:28 CEST

A link Csabai Gyula halottijához:  https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DRR3-CC5?i=41&cc=1452460&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3A78VT-HL3Z Az esküvő Balázs Máriával: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-69P3-K2M?fbclid=IwAR2oGGxmeOd6tWOPkqaYVT7IW__Mb2NJqMu-DWY9B87wHWJWbNeasLpr-zQ&i=227