[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Re: Fwd: Re: Kurucz-Pandits kérdés Fejér megyéből

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Okt. 7., Sze, 18:25:52 CEST

A Macse honlapon a "Történetek" címszó alatt Rakovszky Pista írt a
családjáról. A következőt írja a névről:
*"Ebben az időben a család még Rákóynak, gyakran Rákóczy-nak írja magát.
XVII. Szd. A XVII. században állandósult a Rakovszky név. Bráz Béla volt
turócvármegyei levéltáros tanulmányából tudjuk a felvidéki magyar nemesi
nevek miként vették fel a szlávos formát"*
https://macse.hu/society/csaladok.php?id=1
Üdv: Ili

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 7., Sze,
18:06):