[Csaladtortenet 2] Orosz hadifogság

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Okt. 8., Cs, 08:00:53 CEST

Kedves Erzsébet!
Édesapám hadifogságból küldött vöröskeresztes lapján az állt, hogy várták a
békekötést, abban a hitben, hogy az után engedik haza a hadifoglyokat.
Szerintem, viszont ez a szovjetek kénye-kedve szerint ment. A hadifogoly
jegyzékekben, amit mostanában hoztak nyilvánosságra az oroszok, szerepelnie
kell az elbocsájtás idejének. Ami iratot én kaptam, abban még a hadifogoly
temető és a sírhely is meg van.
Osztrák hadilevéltárnál kérdezném.
Üdv: Lengyelné Éva