[Csaladtortenet 2] Üdvözletem!

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Okt. 8., Cs, 12:18:42 CEST

Kedves Éva!

Több mindent nem értek a leveledben. Biztos ,hogy zárójelentést keresel?
mert ahhoz nem hiszem,hogy
itt bárki is hozzá jutna.

Ha  Zathureczky József 1898-ban született,akkor az édesanyja nem
születhetett 1900-ban.

A felpéczi anyakönyvek fenn vannak az FS-en.Megkerestem,de az anya neve
Bándi Róza.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9RKY-9KNC?i=90&cc=1452460&cat=1048340

U.B. bejegyzés szerint az I. kerületben hunyt el 1938-ban.

Megkerestem a halottiját is,Sikos Ida a felesége volt.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-62VZ-59F?i=267&cc=1452460&cat=657333

Remélem tudtam segíteni valamit!
Üdv!
Zsuzsa