[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 22449] Request for assistance into looking for Ferenc Fuchs and family and

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Okt. 11., V, 13:59:46 CEST

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Adam Szekely <adam.c.szekely at hotmail.co.uk>
Date: 2020. okt. 11., V, 12:57
Subject: [MACSE: 22449] Request for assistance into looking for Ferenc
Fuchs and family and
To: macse at googlegroups.com <macse at googlegroups.com>

Dear all,

I have been a member of MACSE for about 9 months now, I am really grateful
for all the work that the organisation doing.
I wondered if anyone might be able to help me locate some records that I
have looked for in vain. I am looking for a man named Ferenc Fuchs born in
1916 to Henrik Fuchs and Eugenia Hillinger. I have his mother's birth and
death certificates and have attached them to this email, he died in the
labour battalions. There is record of his death on USHMM website where his
mother is list as Millinger as opposed to Hillinger. He also had a daughter
whose name I do not know. If anyone could provide assistance in identifying
the names of his daughter or wife, I would really appreciate it. I believe
they were based in District VII but I cannot be sure. His parent's wedding
certificate and/or father's death certificate would also be of great help.

I am also looking for the fate of two ladies named Livia and Eva Wiltsek,
daughters of Netti Bienenstock and Vilmos Wiltsek. If anyone would happen
to come across these records, I would appreciate someone sharing them with
me.
Kind Regards,
Adam Szekely

Kedves mindenki,

Körülbelül 9 hónapja tagja vagyok a MACSE-nek, nagyon hálás vagyok a
szervezet összes munkájáért.
Kíváncsi voltam, hogy valaki segíthet-e nekem megtalálni néhány olyan
rekordot, amelyet hiába kerestem. Egy Fuchs Ferenc nevű férfit keresek, aki
1916-ban született Fuchs Henriknek és Hillinger Eugéniának. Megvan az anyja
születési és halotti anyakönyvi kivonata, és csatolták az e-mailhez, a
munkásosztályban halt meg. Van rekord halála USHMM honlapján, ahol az anyja
lista Millinger szemben Hillinger. Volt egy lánya is, akinek a nevét nem
tudom. Ha valaki segítséget tudna nyújtani a lánya vagy felesége nevének
azonosításában, Nagyra értékelném. Azt hiszem, a VII. kerületben voltak, de
nem vagyok benne biztos. Szülei házassági anyakönyvi kivonata és / vagy
apja halotti anyakönyvi kivonata szintén nagy segítség lenne.

Két Hölgy, Lívia és Eva Wiltsek, Netti Bienenstock és Wiltsek Vilmos
lányainak sorsát is keresem. Ha valaki véletlenül találkozna ezekkel a
rekordokkal, Nagyra értékelném, ha valaki megosztaná őket velem.
Üdvözlettel,
Székely Ádám

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A levelezőlistára első sorban a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal
és más projektjeinkkel, rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos leveleket
várunk. Szigorúan tilos a listára politikai, világnézeti, vallási vagy más,
az Egyesületünk életével és a családfa- és családtörténet-kutatással nem
szoros kapcsolatban lévő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldj egy üres üzenetet a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető)
el lehet küldeni.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar
Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE)” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) macse+unsubscribe at googlegroups.com
címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el
ide:
https://groups.google.com/d/msgid/macse/CWLP265MB0580A7DB42E5B45B06B8AE8C8F060%40CWLP265MB0580.GBRP265.PROD.OUTLOOK.COM
<https://groups.google.com/d/msgid/macse/CWLP265MB0580A7DB42E5B45B06B8AE8C8F060%40CWLP265MB0580.GBRP265.PROD.OUTLOOK.COM?utm_medium=email&utm_source=footer>
.

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>