[Csaladtortenet 2] Fwd: Családfa kutatás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2020. Okt. 12., H, 21:06:34 CEST

Kedves régi tagok!
Tudtok segíteni?
Üdv. Judit

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Koordinátor MACSE <koordinator at macse.hu>
Date: 2020. okt. 12., H, 16:47
Subject: Fwd: Családfa kutatás
To: Gelei Judit <gelei.judit at gmail.com>

Szia Judit!

Tudnál a hölgynek segíteni?

Köszönöm,
Zsuzsa

---------- Forwarded message ---------
Feladó: Zsuzsanna Holes <holeszsuzsa at gmail.com>
Date: 2020. okt. 12., H, 11:54
Subject: Családfa kutatás
To: <koordinator at macse.hu>

Tisztelt Családtörténet-kutató Egyesület!

Az alábbiakban szeretném segítségüket kérni.

Nem oly régen, fél évvel ezelőtt - testvérem kívánságára - kezdtem a
családfa kutatásba és bevallom azóta a rabjává váltam, úgy gondolom,
teljesen amatőrként, rövid idő alatt elég sok eredményt értem el.

A családi szálaim kötődnek Erdélyhez, ahol már nincsenek élő rokonaim, így
onnan adatokat, információkat nem tudok beszerezni. A napokban azonban
izgalmas felfedezést tettem és rátaláltam néhai Szatványi Józsefre
(1925-2007.), akinek a nagypapája, Szatványi Rezső Rudolf (1868-938.) az én
dédnagymamámnak, Szatványi Júlia Antóniának (1866-1969.) a testvére volt.
Természetesen kutatom a Szatványi dinasztiát is, a szépszüleim, Szatványi
János és Szankovszky Éva, Felsővisón éltek, de további adatokat nem leltem
fel.

Szatványi úr az önök egyesületének megbecsült tagja volt, ezért, amennyiben
a segítségemre tudnak lenni, akár leszármazottja elérhetőségét, családfa
kutatásainak eredményeit, vagy bármely apró információt illetően, kérem,
segítsenek nekem.

Köszönöm.

Tisztelettel: Holes Zsuzsanna

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>