[Csaladtortenet 2] Deák Julianna születési a. keresése.

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 15., Cs, 21:27:44 CEST

Kedves Bence!
Ákosnak igaza van - annyira megörültem az 1926-os Juliannának, hogy nem is
figyeltem az apára. De simán belefér, hogy elírták az apa nevét a
házasságkötéskor. Mindenesetre abban a korban kicsit furcsa, hogy nem a
menyasszony születési helyén volt az esküvő, bár nem teljesen szokatlan.
Azt is érdemes lehet megnézi, hogy a Deák Antal-Pap Erzsébet házaspár nem
költözött-e el Apatiból, ill. hogy mikor és hol haltak meg.
Üdv,
Anna

Roland Ákos Jakab via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt