[Csaladtortenet 2] https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-F6V1-F?i=57&cc=1743180

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2020. Okt. 24., Szo, 21:57:00 CEST

Kedves Ottó!
Nem nonne, hanem nomine  azaz név szerint (van fölötte egy hullámos vonal,
ami jelzi, hogy rövidítés)   Benedictum  a Benedictus tárgyesete:
Augusztus 30-án megkereszteltem egy gyermeket, név szerint Benedeket,
nem es,  hanem ex  parentibus    azaz: szülőktől     utána a szülők, és a
keresztszülők neve.
Üdv! Keppinger Boglárka