[Csaladtortenet 2] Szabolcs vármegye. Vármegyei szociográfiák IV.

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 25., V, 17:16:22 CET

Kedves Kutatótársak!
Megvan valakinek a következő könyv, és meg tudna nézni nekem egy bekezdést
a Személyi adattár részében?
Dienes István (szerk.) (1939). *Szabolcs vármegye*. Vármegyei szociográfiák
IV. Budapest, Vármegyei Szociográfiák Kiadóhivatal.

Előre is köszönöm.

Egyben jelzem, hogy nekem megvan a sorozat I. kötete, úgyhogy ha
valakinek innen kell valami, állok rendelkezésre:
Csíkvári Antal (szerk.) (1938) *Csongrád vármegye*. Vármegyei szociográfiák
I. Budapest, Vármegyei Szociográfiák Kiadóhivatal.

Üdv,
Anna