[Csaladtortenet 2] kutatás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Okt. 26., H, 17:17:57 CET

Kedves István,

szerintem nem igazán tudjuk, mióta nem vagy aktív :)
Névre kereshető ingyenes magyar vonatkozású anyakönyvi adatbázis FS-en
kívül tudtommal nincs.
Ingyenesen, nem anyakönyvi forrásokban még a hungaricana-val és az OSZK
gyászjelentéseivel tudsz kereshető (= "beütök egy nevet") formában
próbálkozni, de gondolom ezeket ismered. Radixindex nem tudom, hogy
gyarapszik-e még - mondjuk az érdemi rész már ott sincs mindig ingyen.
Fizetősben ott az ADT+, az Ancestry (bár utóbbi magyar vonatkozású része
leginkább az FS, csak pénzért) - ja, és persze a MACSE is.

Üdv
Krisztián

Broviac István via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt