[Csaladtortenet 2] kérdés 2

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Okt. 27., K, 12:04:59 CET

Köszönöm a segítséget, erre gondolhattam volna.

A Vizkeletiek Komárom megyei ágánál mindenhol vagy kiírták a Nobilis-t, vagy
a Nob. néhol pedig csak N.

A kérdéses anyakönyveknél más is szerepel a nevek körül, azért gondoltam,
hogy valami tisztségről van szó.  (Ezek az anyakönyvek Győr, Gogánfa,
Magyaróvár és Soproniak.)

Esetleg valaki meg tudja nézni a teljes szövegeket?

Lengyelné Éva