[Csaladtortenet 2] Román anyakönyvek

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2020. Okt. 27., K, 18:09:17 CET

Kedves Ili!

Brassó megye anyakönyvei elérhetőek a levéltár online fondjegyzékéből
http://cautare-bv.arhivelenationale.ro/cautare-bv/archivplansuche.aspx

Itt Brassó -> BV-F-00259 fond. Itt megtalálhatóak a levéltárban lévő
anyakönyvek, többféle felekezetben. Ezek voltak fent a arhgenvirt.ro
<http://archgenvirt.ro> oldalon is
Kiválasztva a megfelelő települést és felekezetet. A mappa ikonra
kattintva. Akkor bejön egy kis idő múlva a rekord. Akkor jó, ha sokáig
tölti, mert akkor behozza kép formában is.
Utána lehet böngészni és le is menteni laponként az anyakönyvet.
Van, hogy nem müködik. Próbálgatni kell.
Pl. Brassó evangélikus
http://cautare-bv.arhivelenationale.ro/cautare-bv/detail.aspx?id=38005

Csatolva a kép, amin látszik a fájl lista

Lehet Bukarest is müködik, azt nem néztem.
Sajnos a többi megye anyakönyvei ilyen formában nem elérhetőek. Talán
egyszer...

Üdv,
Balogh Lajos

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 27., K