[Csaladtortenet 2] Macse adattár

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Okt. 28., Sze, 11:23:11 CET

Kedves András! Kicsit kacifántosan fogalmatad felhívásodat.  Egy biztos: az
indexelésben résztvevők nem írják át- direkt- az anyakönyveket. Sokszor
hibázunk, de Te  sem a hibát keresed, hanem azt ami jó a leírásokban, mert
az ad lehetőséget a továbblépésekre. Ma kezdtem el az Orosháza polgári
anyakönyvek közül a 4812694-es számú születések adatainak felvitelét. Ezt a
filmet félretettem, mert a fényképezés  vagy az előhívás rossz minőségű,
sokszor nehezen olvasható, a végén sok hiba marad benne. Úgy gondolom ennek
árán is megéri megcsinálni, mert a keresők többségében helyes adatot kapnak.
A kutató pedig egészítse ki a munkámat a saját pontosságra törekvésével.
Mert ez is a kutatás része! talán az alapja is.  Üdvözlettel Páli Pista