[Csaladtortenet 2] Csehországi anyakönyvek

Emőke József emojozsi at freemail.hu
2020. Okt. 28., Sze, 18:01:06 CET

Tisztelt kutatótársak! Elakadás miatt kérem segítségeteket:: hol  és hogyan keressem Joachimstahl (ma Yahimov Csehország Karlovy Vary körzet) és környéke (Platten) anyakönyveit. Az engem érdeklő időszak a Monarchia Trianon előtt 1760-1914) Az árja vizsgálatnál másolatot küldtek Joachimstahl katolikus anyakönyve alapján dédnagyanyám Anna Möckl (1860 nov.20- apja Johann Möckl (1831- Joachimstashl) asztalos),  anyja Anna  Schneider (1840- Joachimstahl). HK 1860 illetve nagyszülei dokumentumairól. Nem tudom hogy juthatok el a keresett anyakönyvekbe a folytatáshoz (Platten ráadásul egy elhagyott ónbánya), de bizonyára lehetséges, mint utóbb a My Herrtagen keresztül a közeli Eibenberg bei Neudek (Nejdek)-ből rokonokról érkező családfa részlet (a helyi Möckl rokonság) bizonyítja...Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel:

        Emőke József