[Csaladtortenet 2] Házasság kiolvasás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 29., Cs, 12:14:59 CET

Kedves Tamás!
Dalmand: "Nevét először 1138-ban említik, földrajzi helyzeténél fogva a
középkorban többször a somogyi birtokok között sorolták fel, míg a 15.
századtól már az ozorai uradalomhoz tartozó Tolna vármegyei településekkel
együtt említik, mint mezővárost" (https://hu.wikipedia.org/wiki/Dalmand )

"Kappanyoson"-t olvasok, de nem tudom, mi lehet (ha egyáltalán ez van oda
írva..) Lehet hogy egy puszta vagy dűlő Szarvason. A kataszteri térképet
lehetne átböngészi:
https://mapire.eu/hu/map/cadastral/?layers=osm%2C3%2C4&bbox=2286532.5167944753%2C5917211.669259539%2C2293789.257167299%2C5919600.326393452

Üdv,
Anna