[Csaladtortenet 2] Elérhetőség - Dr. Nagy József

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Okt. 29., Cs, 19:04:03 CET

Kedves Zétény!
A Balassa Kórházon keresztül nem tudsz üzenni neki?
http://portal.tmkorhaz.hu/kapcsolattartas/
Esetleg hívd fel telefonon a Szülészeti osztályt:
http://portal.tmkorhaz.hu/szervezeti-egysegek/szuleszeti-nogyogyaszati-osztaly/
Négy éve még előadást tartott:
http://www.meszk.hu/hirek.aspx?nid=53133
Üdv,