[Csaladtortenet 2] Két házasság, ugyanazon gyermek név

Eva Bocsak qlipintyo at gmail.com
2020. Okt. 30., P, 10:42:25 CET

Sziasztok!

Nálunk pontosan a családban fordult elő, hogy 1941-ben született Sándor
apától egy Sándor fiú, aki ma is él. Aztán válás az apánál, majd újra
nősülés, és ott is Sándor lett a született fiú. A két Zsíros Sándor pár
utcára élt egymástól Gyálon, és jó-féltestvéri viszonyban is voltak. Fura
volt nekik is, de megszokták..........

Üdv

Bocsák Éva

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 29., Cs,