[Csaladtortenet 2] Halloween

Bogdy bogdysign at gmail.com
2020. Okt. 30., P, 11:03:40 CET

Röviden: engem regisztrálni sem engedett bankszámla-szám megadása nélkül...
("kötelező" volt odaírva)
(nem jutott eszembe a virtuális...:-( kár, hogy nem tudtam sehová beírni:
NEKTEK SOHA!!!)
"ügyes" szokták volt mondani!

Sándor Béla Tegze <stegze at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 30., P,
10:10):