[Csaladtortenet 2] pap és lelkész minősíti a gyülekezet tagjait

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2020. Sze. 1., K, 13:27:15 CEST

 Kölesd, ev. akv. 1842.10.11-i születésnél, apa rovatban:"Henk György, nejét galádul elhagyta, 's katonasághoz állott volt helybeli varga"
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9392-9D93-DF?i=16&cat=9213

    On Tuesday, September 1, 2020, 01:20:20 PM GMT+2, Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> wrote:

 Én a Kormos Birka családnévnél hagytam abba a meglepődést :) nemrég meg egy
Simán Lajos is beesett.

DEÁK Tamás
mailto: tamas at deakt.hu