[Csaladtortenet 2] latin kérdés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Sze. 2., Sze, 10:41:21 CEST

Kedves Marianna!
Bár latinul nem tudok, de hogy ne süllyedjen el itt is a kérdésed,
megpróbáltam kisilabizálni és szótár segítségével értelmezni.
1) Arról semmit sem ír, hogy miért kérdőjeles a legitimitása.

2) A foglalkozás és lakhely oszlop szerintem:
nauclerus - hajóskapitány, hajótulajdonos
ad naves - hajók számára
focietatis - fókuszál??? fókuszpont??
pontis ferrei - vashíd

Ezekből asszociáció útján tág tere van az ötleteknek ;)

Üdv,
Anna

Tiborné Tóth <totemm2 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 1., K,
20:54):