[Csaladtortenet 2] 2010. evi I. torveny

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 18:16:18 CEST

Igen, hiszen a törvény szövegében az szerepel, hogy "anyakönyvi adat" ami
túlságosan széles és pontatlan megfogalmazás. A levéltár vezetője is
pontosan a 93/A paragrafus miatt kalkulálta ki a 130 évet, hiszen ő abból
indult ki, hogy a születési anyakönyvben szerepelhet olyan adat, amely
olyan személyre vonatkozik, akire az a; b; c; feltételrendszer
követelményei nem állapíthatók meg, így a számára legvédhetőbbet rendelte
el. És anyakönyvi adat is a tanú például házasságnál, abba is bele lehetne
kötni....
A törvény szövegéből kevésbé félős igazgató a 105 évet is kihozhatta volna
... (a harminc év, plusz a hetvenöt)