[Csaladtortenet 2] Pest megye állami anyakönyvei

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Sze. 3., Cs, 23:33:39 CEST

Kedves Előd!

Már "beszéltünk" erről itt,hogy más Levéltárban ezt,hogy oldják meg.
El is mondtam nekik,de eredménytelenül.Nem akarok veszekedni,mert egyébként
jó viszonyban vagyunk :)
Marad az Egyházmegye Levéltára,ott ha más nem az indexek sokáig fenn vannak.
Tulajdonképpen saját családfámnál már túl vagyok ezen az időszakon,de van
hogy szeretnék  valakiek
segíteni,mert mondjuk az ország másik végén lakik ,és olyankor nem
boldogulok velük :)

Üdv!
Zsuzsa