[Csaladtortenet 2] 2010. evi I. torveny

F. Fábiánné Melinda ffmelinda65 at gmail.com
2020. Sze. 4., P, 13:45:58 CEST

Amikor megalapítottuk a MACSE-t, az ombudsman már nagyon ideges volt az
érvényes akvi kut. korlátok miatt. Tóbiás  képviselő úr annyit tudott
segíteni, hogy egy évvel elhalasztották a törvény módosítását. Azóta így
jártunk:((

Üdv, Melinda

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 3.,
Cs, 18:22):