[Csaladtortenet 2] Ganád puszta /major ?? Puskásné Irénke

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2020. Sze. 7., H, 19:36:36 CEST

Kedves Irénke!

Mivel  az engem érdeklő Fejér megyei (nagylángi) Zichy uradalom anyagai a
Fejér Megyei Levéltárban megtalálhatóak,
javaslom az területileg illetékes levéltár felkeresését hasonló módon.

Sajnos a kérdéses időszakból (Horthy korszak) a Zichy uradalom iratai
elvesztek???? (egyébként tudja valaki, hogy uradalmak dolgozóit máshol
nyivántartották valahol valamelyik szervnél, őseim közt volt ott inas,
juhász, kádár, szolgáló lány, uradalmi vadász stb.),
ezért nem biztos, hogy lesz a találat ebből a korszakból,
de érdemes megpróbálni......

üdv
Benke Zoli
Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gáll, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Harangi, Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz (Kinast), Kitzberger,
Kollár,Koncz,   Koszecz, Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz,
Lábody, Lajkó, Lengyel, Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai
(j), Pente, Péter, Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy,
Seres, Sipiczky, Such, Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly,
Treffer, Treznyák, Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,