[Csaladtortenet 2] Ganád puszta /major ?? Puskásné Irénke

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 7., H, 20:24:43 CEST

A ZICHY csaladnak eleg komoly leveltari anyaga van az MNL OL-ban is a Becsi
kapu teren. Bar en az 1700-as evek anyagaiban turkaltam, s csak az obudai
uradalomet, ugy emlekszem van ott mas is.
Eselteg a hungaricanan a fondjegyzeket erdemes megturni.

Udv

2020. szeptember 7., hétfő dátummal Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt