[Csaladtortenet 2] Szeged házak számozása

Agnes Schirwath schirwathalbert at gmx.de
2020. Sze. 8., K, 09:44:37 CEST

Kedves Krisztián, Kedves Kutatótársak!

Előszőr is Krisztián Köszönöm a válaszodat. Mint privátban  írtam neked: bemenni nem tudok mivel meglehetősen messze lakok. A javasolt linken sem találtam választ. Remélem jól kerestem.

Az a kérdésem a csapathoz, hogy kutat-e valaki szintén Szeged Alsón és van-e valami más ötletek még?

További szép napot mindenkinek: Albert (Ágnes) és Krisztián köszönöm ismételten.