[Csaladtortenet 2] kedvezmény

Imre Gyimesi gyimesiimre2 at gmail.com
2020. Sze. 9., Sze, 07:54:18 CEST

Tisztelt Vezetőség!

A közgyűlés előtti információkból több mindent megtudtunk. Az indexelők
tagdíjkedvezményéről olvashatjuk a határozatot.

Évekkel ezelőtt Sztrányai Ildi nagyon szorgalmazta, hogy a MACSE adattárába
minél több, lehetőleg komplett családfa kerüljön be.

Ezt az elképzelését elfogadva, évről-évre idáig küldtem be családfákat,
ezért tagdíjkedvezményt kaptam, de a mostani határozat ezzel nem
foglalkozik. Azonos tartalmú levelet írtam ezzel kapcsolatban Reicher
Péternek és Skoumal Krisztiánnak megkérdezve, hogy mi az álláspontjuk?

Csak Krisztiántól kaptam választ - Reicher Pétertől nem - azzal a
tartalommal, hogy még nem határoztak és a közgyűlésig biztosan nem lesz
döntés.

Arra kérem T. Vezetőséget, hogy döntsék el a közgyűlés előtt, és
értesítsenek minket, a családfa beküldők kapnak-e tagdíjkedvezményt?

Ebben az évben is szeretnék beküldeni családfát, de csak akkor küldöm, ha a
Vezetőség is hasznosnak gondolja és valamennyire anyagilag is elismeri.

Kérem a T. Vezetőséget hogy a közgyűlés előtt mihamarabb értesüljünk a
pénzügyi beszámolóról is.

Üdvözlettel:

                                  Gyimesi Imre