[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás és kérés

Erzsébet Aranyos ae.gyongyi at gmail.com
2020. Sze. 9., Sze, 12:29:48 CEST

Tisztelt Tagok!

Még új vagyok, így hát örömmel vettem a felvételemet.
Elnézést, de rögtön egy kéréssel kezdeném.
Édesanyám családfáját kutatom, akinek anyai ősei Staré Hory-ból (Tureczká)
származnak. Sajnos, az apai ágán elakadtam. Keresem dédapám, Carolus
Hajnát, akinek sem születésére, sem halálára, sem házasságára mind ez ideig
nem akadtam rá az akkori magyar területeken. Első fia, Franciscus Hajna,
aki 1891 májusában Bécsben született és Staré Hory-ban halt meg 4 hónappal
később. Az ő születési anyakönyvét sem találom. Házassága minden bizonnyal
1890-ben Bécsben köttetett, de azt sem találom az FS-ön. Felesége Josepha
Cillik (Staré Hory 1890-Staré Hory 1902) volt, neki megvannak az adatai.
Úgy gondolom, a bécsi házassági anyakönyvéből kiderülhetne, mikor és hol
született, illetve hol keressem halálát. Kérem, segítsenek, nem tudok
tovább menni. Nagyon köszönöm: A.Gyöngyi

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes
a vírusoktól. www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>