[Csaladtortenet 2] Abauj-Torna

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Sze. 11., P, 22:21:12 CEST

Kedves András!
Abaúj és Torna vármegye két külön vármegye volt eredetileg. Torna vármegye
kicsi volt, ezért többször hozzá csatolták Abaúj vármegyéhez, majd újra
független lett. Utoljára 1881-ben csatolták hozzá, és akkor jött létre
Abaúj-Torna vármegye. Remélem jól értettem és erre kérdeztél.
Egyébként Ájban kit kutatsz? Nekem a környéken a mai napig vannak rokonaim.
Nagyapám 1919-ig ott volt kántor-tanító.
Üdv: Ili

András Alvincz <alvincz.andras at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept.
11., P, 20:38):