[Csaladtortenet 2] FamilySearch családfa javítás

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 00:34:49 CEST

> hogy tudnék egy személyt kicserélni a FamilySearch családfáján? Sikeresen
> az egyik ismeretlen sorsú rokonomhoz csatoltak egy teljes családfát...
> Sajnos nincsennek tisztában a magyar történelemmel ezárt a legközelebbi
> születésű magyar találatot választották, a Szlovákiai találat helyett.
> Pedig van 6 év eltérés és a halottijában egyértelmű, hogy más az apa,
> ráadásul a halotti találat után a következő adat a keresztelője a
> keresőben...

A rokonod részletes oldalán (.../tree/person/details/...) a "szülők és
testvérek" oszlopban kattints a neve mellett a papír-és-ceruza gombra.
Ez felhozza a "Szülő-gyermek kapcsolat" kirepülő ablakot, amin fent a
szülők neve mellett van egy gomb, hogy "Eltávolítás vagy csere". Erre
kattintva feljön egy ablak, ami két lehetőséget ajánl: ha a helyes
szülőnek is van már profilja, és annak azonosítója ismert, akkor a
"Személy cseréje" gombot kell választani. Ha a helyes szülő még nem
létezik a fán, akkor a "Személy eltávolítása" gombot kell megnyomni.
(Alapállapotban mindkettő szürke, mert először a "Átnéztem..." kockát
kell kipipálni.)

Régen csináltam, tehát nem emlékszem, hogy az esetlegesen már csatolt
forrásokkal mit csinál; érdemes a művelet (illetve műveletek, mert két
szülőről van szó) után a rokon profilját jól átnézni, hogy a
helytelenül csatolt ág minden kis gallyacskája elment-e.

Juli
/\ /\