[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2020. Sze. 14., H, 15:40:40 CEST

Kedves Klára!
Ez nagyszerű. Én is megtaláltam egy rokont, dédnagymamám testvérét, aki
eddigi kutatásaim szerint hősi halált halt Polában, Isztrián. Legalábbis
erre utal a kispesti halotti anyakönyben található bejegyzés és rajta van a
neve a Kispesten található I. Világháborús emlékművön. (Születése után nem
sokkal a család Kispestre költözött) Az általad linkelt oldal is megerősíti
ezt, de sok újat nem ír. Vajon akkor nem lehet többet megtudni a halála
részleteiről? Vagy egyátalán milyen rangban volt? Mi volt a feladata? Vagy
bármit?
Csatolom az oldal képét.

Köszönöm:
Pribékné Juhász Piroska