[Csaladtortenet 2] Gutmayer

A.M. schlosslovo at gmail.com
2020. Sze. 15., K, 12:54:20 CEST

Kedves Levtársak,

Egyik ősapám, Kiss Gábor valamikor 1805 előtt házasodott Gut(t)mayer
Annával. Első gyermekük Johanna Julianna 1805-ben született a zalai Pákán.
1806-tól Gábor egészen az 1830as évek közepéig a sárvári uradalom kasznára
volt. Anna 1811ben hunyt el (ekkor Gábor újraházasodott szentpéterfai
Teklics Annával) Gábor halálozása nem ismert.
Feltételezem 1805 előtt is uradalmi tiszt volt, de házassági bejegyzésének
nyomára nem akadtam. Az FS indexelt anyaga sem nagy segítség mert a
Gutmayert képesek voltak Gulmantól Gulmezyig félreolvasni, de Annára így
sem akadtam. Egyáltalán nem biztos, hogy Zalában házasodott.

Hátha valaki kutatta a Gutmayer családot.

Köszönettel:

Ádám