[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2020. Sze. 15., K, 13:06:14 CEST

Pontosan felsorolják miből áll az adatbázis:

"A tudományos feltáró, feldolgozó munkánk alapján elkészült adatbázis
alapvetően 6 forráscsoportra támaszkodik:
a császári és királyi Hadügyminisztérium által hivatalosan kiadott
veszteséglista,
a HM HIM Hadtörténelmi Levéltárban található halotti anyakönyvek,
a bécsi osztrák Hadilevéltárban (Kriegscharchiv) található halotti
anyakönyvek,
a pozsonyi szlovák Hadtörténeti Levéltárban található halotti
anyakönyvek,
a bécsi Hadilevéltárban őrzött, hadisírokra vonatkozó temetőkataszteri
iratanyag,
a Magyar Nemzeti Levéltár Országos Levéltára megyei tagintézményei
őrizetében lévő polgári halotti anyakönyvek I. világháborús
halálesetekre vonatkozó bejegyzései."

https://katonahoseink.militaria.hu/informations/forrastipusok