[Csaladtortenet 2] uj katonai oldal - segítség

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Sze. 15., K, 15:28:03 CEST

Kedves Péter és Balázs!

Minden honlapot tudni kell használni ;)
A HIM "új katonai oldal" honlapja modern és nem bonyolult, egy témakörre épül csupán.
Mégsem sikerül megtalálni rajta, ami a szemünk előtt van?

A LIR nem elírás.
Erre, és a többi kifejezésre és rövidítésre mindjárt helyben választ adnak a Segítség menüben:
https://katonahoseink.militaria.hu/help

Üdv, Sanyi