[Csaladtortenet 2] Komaromi gyászjelentések a neten

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Sze. 17., Cs, 11:17:59 CEST

Kedves Mind!
Ha jól emlékszem, a Debreceni Református Kollégium Nagykönyvtárának
gyászjelentés-gyűjteményében is találtam hasonlóan vicces
"gyászjelentéseket" (de nem emiatt szeretjük az ottani gyűjteményt sem).
Nagyon jól kereshető, nem csak az elhunytakra, hanem a gyászolókra is:
https://library.hungaricana.hu/hu/collection/debreceni_refkoll_nagykonyvtara_gyaszjelentesek/

Egyébként mindkét link mehetne a MACSE honlapjára is, az erdélyiek mellé:
https://macse.hu/society/gyaszjelentesek.php

Üdv,
Anna

Dr. Sándor Imre <imre at hit.bme.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 17., Cs,