[Csaladtortenet 2] Fodor Ákos

Dr. Zana János jzana1941 at gmail.com
2020. Sze. 17., Cs, 17:56:26 CEST

Nem családtag, de észrevettem, hogy sok vita van a származása körül.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Fodor_Ákos

A probléma az, hogy többen, akik leszármazottainak, vagy családtagjainak
mondják magukat, energikusan kiállnak az ellen (de amellett is), hogy a
költő születési neve Ráday Ákos volna.

Van-e lehetőség utánanézni, hogy volt-e hivatalos névváltoztatása, és
valóban ez-e a születési neve. Minthogy hozzátartozó nem vagyok, nincs
lehetőségem utánajárni. Azonban, mivel ő nem átlagos, hanem közismert
személy, szükségét látom annak, hogy a társadalom a valóságot
megismerhesse.

Üdvözlettel János