[Csaladtortenet 2] FS családfa

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Sze. 17., Cs, 20:31:16 CEST

Kedves Ili!
Ha jön üzenet tőle, akkor amikor be vagy jelentkezve, a jobb felső sarokban
a neved mellett balra a 3. ikon egy vonalas szövegdoboz az üzeneteket
jelzi. Ha ezen megjelenik egy kis piros pötty, az azt jelenti, hogy
üzeneted érkezett. Ha a profilodban bejelölöd, hogy küldjenek e-mailt
amikor üzeneted érkezett, akkor e-mailen is kapsz értesítést. Csak akkor
tudod meg, hogy megkapta-e az üzenetedet, ha válaszol neked. (Volt, aki
soha nem válaszolt nekem, volt aki már  néhány óra múlva jelentkezett.)

Ami pedig a hibákat illeti: Az az előnye és hátránya a FSFT-nek, hogy bárki
bármikor bármit javíthat (vagy akár ronthat....) benne. Tehát nyugodtan
kijavíthatod, ami szerinted téves. Érdemes persze a forrásokat is megadni,
és ezzel alátámasztani az általad megadottak helyességét.

Üdv,
Anna

Szigetiné Ili <zekany at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 17., Cs,
18:56):