[Csaladtortenet 2] segítség kérése

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Sze. 19., Szo, 16:21:09 CEST

Kedves Marianne!  Az Erdélyi Genealógiai Társaság Lefényképezte Nagyvárad
elérhető anyakönyveit. Javaslom a Facebookon keresd Kos Jánost ebben az
ügyben. Itt tudsz tájékozódni az elérhetőségekről valamint az
adatbázisukról: http://erdelygen.uw.hu/index.php, másrészt ugyan ez
vonatkozik az Aradon lévő anyakönyvekre is. Ha pontos és behatárolható a
helység, vallás, időintervallum igényed, akkor Velük biztosan eredményre
jutsz. Általában elküldik a filmeket meghatározható költség hozzájárulás
után. Megbízhatóak- szakemberek. Az ancestry.com Bihar megyét nem érinti,
Aradot igen. Az Ő anyagaik jól feldolgozottak, kéthetes tanulmány -térítés
nélkül igénybe vehető. A lefényképezett anyagokat nagy százalékkal
indexelték, névre is lehet keresni, de az idő intervallumuk jóval kisebb,
mint az EDT filmjei.  Itt érhetők el :
https://www.ancestry.com/search/collections/5412/     / lehet, hogy az
eléréshez regisztrálni kell./ Az előző válaszból megerősítem a BB21-ben lévő
elérhetőséget- MACSE tagoknak.  Üdv.: Páli Pista