[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérése

Marianne Madarász mmarianne57 at gmail.com
2020. Sze. 20., V, 08:37:43 CEST

Kedves Listatársak!

Kiolvasási segítséget szeretnék kérni Tőletek. Csatoltam Üknagyapám
Madarász Antal házassági anyakönyvét Álgyay Annával 1845.07.14. (lap alján
az utolsó)
Az alábbi bejegyzéseket nem tudom kiolvasni:
Madarász Antal melyik uradalom főfelügyelője volt?
Álgyay Anna születési helye?
A második tanúnál csak annyit értek Szeles....... Török Dienes

Valamint Madarász Antal fiának házassági anyakönyvét Bartók Herminával ott
a menyasszony születési helyét szeretném megtudni.
Nagyon köszönöm segítségeteket!
Üdvözlettel:
Madarász Marianne