[Csaladtortenet 2] Hilbert család Györ

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2020. Sze. 20., V, 10:19:16 CEST

Kedves Máté,

ha Hilbert Károly az ősöd, akkor köszönettel fogadnám Károly gyermekét /
gyermekeit, mivel én egyenlőre csak róla tudok.

97. szám alatt

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-FFH4-Z?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX6K6-22L

Ez Hilbert Károly testvérének gyászjelentése:

https://dspace.oszk.hu/bitstream/handle/20.500.12346/299859/4313163_00210_mormon.jpg?sequence=4&isAllowed=y

Ekkor Károly még nőtlen, Tehát Domonkos Katalinnal 1887-ben, 1888-ban,
esetleg 1889-ben házasodhatott.

Én Újvárosban, esetleg Nádorvárosba keresném házasságukat.

Annyit még megjegyeznék Hogy Hilbert Károlynak gyászjelentése szerint
nem volt gyászoló gyermeke / unokája.

A gyászjelentésből még megtudható, hogy Katalin apja Ferenc volt, aki
veje halálakor már nem élt.

Üdv

Tamás