[Csaladtortenet 2] kiolvasási segítség kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Sze. 20., V, 17:08:55 CEST

> Az alábbi bejegyzéseket nem tudom kiolvasni:
> Madarász Antal melyik uradalom főfelügyelője volt?
> Álgyay Anna születési helye?
> A második tanúnál csak annyit értek Szeles....... Török Dienes

Olvasatom:

Julius 14én
Fellegi István Borosjenői plébánus.
Madarász Antal nőtelen és Álgyay Anna Kissasszony
31 éves, 23 éves
Római Katolikusok
Boros-Sebesi Uradalomnál Fölügyelö.
Bonyhád, Tolna vmegye. Pest városa.
Boros-Sebes.
Tekintetes Algyestyi Álgyáy Antal Úr föbb vármegy Tábla birója, és
Tekintetes Szelezsányi Török Dienes Tekintetes Arad vmegye Czim.
Esküdtye.
A' háromszori kihirdetéstöl fölmentettek.

84. 1877 Novemb 27
Madarász Antal segédjegyző, közhonvéd, a 15 Hz?? 228(?). Madarász
Antal, Algyoi Anna fia
Bartok Hermina, néhai Bartok Ignác Varga Rozália leánya
Tápio Györgye Pest vm, Pécska, RK, 1854 Sept 6, 26 2/12, nőtlen
Pécska 219, RK, 1857 apr 8, 20 7/12, hajad.

Juli
/\ /\