[Csaladtortenet 2] Teslicz anyakönyvei?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 21., H, 17:27:45 CEST

Kedves Tamás,

biztos vagy benne, hogy Teslić (ha jól azonosítom) a Magyar Királyság része
volt? Nekem vannak fenntartásaim, s így szerintem magyar állami
anyakönyvezése sincs (mint ahogy tudomásom szerint a Horvát Királyság
részét képezett településeknek sem - legalábbis még nem sikerült
beleszaladnom egy ilyenben sem, magyarul meg végképp)

Üdv
Krisztián