[Csaladtortenet 2] gót írás 2.

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 23., Sze, 07:42:16 CEST

Kedves István

olvasatomban:
482., Richard Borimann cooperator - segédlelkész
Geb.[oren] 12. get.[auft] 17 März 1887 - született 03.12., keresztelve
03.17.
lakcím: Wilhelmsgasse 36

anya: Lt. Ang. d. Heb. = Szerintem: Laut Angabe der Hebamme - a bába
"megadása" (bejelentése) alapján
ZIEGLER Franziska, kathol.[isch] - katolikus
keresztszülők - Franziska Kreč Dienstmagd, Wilhelmsgasse 36  (Dienstmagd =
szolgálólány, cseléd)
a megjegyzésben a bába neve és címe: Julianne Wald, Weinhauser(?)strasse 60

Üdv

Pasa István <pasapista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 23., Sze,
6:42):