[Csaladtortenet 2] Települési jegyzetelés

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2020. Sze. 23., Sze, 17:27:17 CEST

Sziasztok
Ötletet szeretnék kerni.
Kunszentmártonban kutatgatok többek között a Pásztor vezetéknév iránt. Szeretnék rájönni honnan "jöttek". Elkezdtem kiirogatni 1750-től a Pasztorokat egy excel táblázatban. (Hatha rájövök h az en Martinom kihez tartozik) A problémám h az első generáció gyerekei elkezdenek hazasodni, születnek a gyerekek, kozben meghalnak... A kérdésem: ezt milyen formaban lenne célszerű vezetni, mert elfogynak a rubrikák 🙂 illetve kezd kaotikussa válni 🙂( természetes Martinom nyomát nem találtam 🙂)
Köszönöm Péter

Sent from Yahoo Mail on Android