[Csaladtortenet 2] Települési jegyzetelés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Sze. 23., Sze, 18:48:14 CEST

Kedves Péter,

Excelben is lehet játszani.
3 sheet (születés, házasság, halál) komplett (releváns) adatokkal.
Tudod szűrni, tudsz molyolni, ki kinek a kije lehetett, túlélt, meghalt,
stb. Én már csináltam így családfát egy olyan faluban, ahol 3 családnév
uralta a település lakóinak ~60%-át és persze mindenféle kombinációban
előfordultak családon belül. Ja, és református volt, ami közismerten
szegényes adattartalmú (a görög katolikussal együtt, de vannak területek az
országban, ahol a római katolikus is ugyanennyire semmitmondó tud lenni....)

Üdv
K.

Peter Busa <ep.energetika at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 23.,
Sze, 17:41):