[Csaladtortenet 2] Iskolai értesítő értelmezése

Laszlo Florian Vegh veghflorian at gmail.com
2020. Sze. 24., Cs, 11:52:18 CEST

Kedves Farkas!

Bár kérdéseidre a választ nem tudom, de jó szívvel ajánlom Koltai Andrást,
a Piarista Levéltár vezetőjét, aki több, az iskolával kapcsolatos korábbi
kérdésemben is már többször segített, pl megírta, hogy a XIX. században a
keresett személyem mikor, melyik évfolyamra járt.

címe: Koltai.Andras at piarista.hu

Flórián

Farkas Cserményi <chermeny at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 24.,
Cs, 11:40):