[Csaladtortenet 2] haraszti és mokcsai Haraszthy család

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Sze. 27., V, 14:12:21 CEST

Kedves Tagok!

A Rákócziak leszármazása szerint, Rákóczi Zsigmond felesége Haraszthy
Dorottya volt, Haraszthy László leánya. Lásd a linken:
http://genealogy.euweb.cz/hung/rakoczi3.html

Bár a neten több helyen is láttam arra utaló információt, vagy családfa
töredéket, hogy ők a haraszti és mokcsai Haraszthy családból származnak,
teljes bizonyosságot még nem kaptam. A család rövid leírása (Borovszky):
https://www.arcanum.hu/hu/online-kiadvanyok/Borovszky-borovszky-samu-magyarorszag-varmegyei-es-varosai-1/szatmarnemeti-190D0/nemes-csaladok-a-bevezeto-reszt-osszeallitotta-fodor-gyorgy-varosi-leveltaros-a-tobbit-vende-aladar-szerkeszto-es-gorzo-bertalan-m-leveltaros-199E1/haraszthy-haraszti-es-mokcsai-19A1F/

Ezért szeretném megkérdezni a csoport tagjait, kutatta-e a családot, vagy
akár ezt a két személyt, esetleg a Rákóczi - Haraszthy rokonságot valaki?
Bármilyen információt szívesen fogadok.

Baráti üdvözlettel: Lajos