[Csaladtortenet 2] WG: Családtörténeti adatbázisba kiegészítés - új MACSE tag által

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2020. Sze. 29., K, 11:31:35 CEST

Kedves Katalin!

A MAGYAR CSALÁDTÖRTÉNETI ADATTÁR oldalán
(https://macse.hu/gudenus/mcsat/default.aspx) a következő szöveg olvasható:

Projektvezető:  <mailto:gudenusjj at gmail.com?subject='ADATTAR'> Gudenus János
József (gudenusjj at gmail.com)
Az adattárra vonatkozó bővítés, kiegészítés, ill. helyesbítés küldéséhez
szükséges sablon  <https://macse.hu/society/doc/Gudenus-sablonok-3.xls> itt
tölthető le és a projektvezetőnek kell elküldeni.

Kérlek töltsed ki és küld el Gudenus János úrnak.

Üdvözlettel,

Csaba