[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Sze. 30., Sze, 17:29:02 CEST

Kedves János!
A megadott linken (39-40. anyakönyvi oldal) én nem találtam ilyen neveket
(jó lett volna egy sorszám ill. dátum...), de az index alapján igen:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C333-D3JG-8?i=15&cat=226848
Tehát ha az 1800. január 3.-án született gyermekről van szó (23. anyakönyvi
oldal), akkor Wilhelm August.
Üdv,
Anna

Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. szept. 30., Sze,